vrijdag 28 augustus 2015

It's all in the name

Vaak kan ik uren zitten twijfelen over welk patroon ik zou gebruiken of over de juiste kleurencombinatie. Deze keer moest het vooruit gaan en pakte ik het anders aan...
 
 
Het begon allemaal met de geboorte van Sterre en de bijhorende uitnodiging voor een babyborrel. Een maand de tijd voor een zelfgemaakt cadeautje, dat moest toch lukken. Ik vertrok vanuit een lap sterretjesstof, aangezien de slabbetjes en zeversjaaltjes het altijd goed doen.


Ook naaide ik voor de eerste keer een tutdoekje...


Daarna dook ik in de voorraadkast en vond enkele bijpassende bolletjes garen. Voor het gemak koos ik opnieuw voor het Neat ripple patroon en maakte er deze keer een randje rond. Op de site van Attic24 kan je hiervan een uitgebreide uitleg vinden met bijhorende foto's.


Nu zondag is de babyborrel en voila, netjes op tijd klaar zonder veel twijfelen deze keer. Dat moeten we vaker doen!

Alvast een fijn weekend voor iedereen.

Groetjes Daisy

1 opmerking: