woensdag 23 september 2015

Minion kussen

Bloglovin
De laatste tijd geraakt er op het gebied van haken niet veel uit mijn handen. Het ene na het andere project beland onafgemaakt in de haakmand. Vroeg of laat worden deze zeker afgemaakt hoor, daar twijfel ik niet aan, want iets weggooien daar heb ik een hekel aan.
Maar dit leuke kussen moest op tijd afgewerkt worden. Het is namelijk een verjaardagscadeautje, gemaakt in opdracht. Niet te moeilijk om te maken en een super resultaat. Meer moet dat toch niet zijn...
Het gratis patroon vond ik hier bij Connie's Spot. Ik zag dat ze ook hele leuke patroontjes heeft voor Halloween. Dus het is zeker de moeite om haar blog eens te bezoeken.


3 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt, daar zal iemand heel erg blij mee zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En zeker met die blije gezichtjes erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daisy,

    Ik heb je genomineerd voor een liebsteraward : http://casacreaemilia.blogspot.nl/2015/11/liebsteraward.html

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen