zaterdag 9 mei 2015

De finish is nog lang niet in zicht

Jawel, we zijn er nog hoor. Al is het hier de laatste tijd erg rustig met de blogposten. Dat heeft vooral te maken met het feit dat ik bezig ben met twee grotere projecten en met de naaimachine die tegenwoordig ook steeds vaker lonkt...

Het eerste project waar ik mee bezig ben is de diamond stitch blanket.

Het tweede project is opnieuw iets met granny's. Namelijk met puff stitch flower granny's. Aangezien ik me nog te goed herinner hoe vreselijk ik het vorige keer vond om al die draadjes achteraf weg te werken heb ik me voorgenomen om na 5 granny's eerst draadjes in te stoppen voordat ik verder mag haken. En juist daar wringt natuurlijk het schoentje... Nu ligt er ook weer een heel stapeltje klaar en die liggen er alweer van begin deze week. Deze foto heb ik vorige week genomen. Ondertussen is ook de reeks met lila bloemen af.
De buitenste draadjes dacht ik in te stoppen na het aaneen haken van de granny's. Of het de meest handige manier is weet ik niet. Dus als jullie adviezen hebben hoor ik het graag!
 
Hopelijk tot snel met een update van de dekens!
 
Groetjes Daisy

4 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat het wat stiller is, dat zijn behoorlijk grote projecten en je kunt maar een ding tegelijk;-) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een bezige bij :-) En dan nog 2 grote projecten in 1 keer. Super van jou hoor !!! Vind de kleurencombinaties heel mooi, heel zomers en verfrissend.
    Draadjes instoppen vind ik nou ook niet bepaald gezellig, maar hebben hier geen andere optie voor. Nieuwsgierig naar de dekens als ze volledig klaar gaan zijn :-)

    Nog een fijne zondag, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent voorlopig wel zoet, denk ik zo :-) Het worden zo te zien mooie projecten, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zeg, aan 2 dekens tegelijk bezig, nog veel succes ermee! Ik durf er niet aan te beginnen, want waarschijnlijk ligt er dan enkele jaren een half gemaakt deken op mij te wachten. Zelfs een knuffeltje ligt nu al enkele maanden onaf te wachten op pootjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen