zaterdag 24 mei 2014

Zelfgemaakte cadeautjes voor de juf (Deel 1)

Dit schooljaar had onze zoon naast zijn vaste juf ook een stagiaire in de kleuterklas. Ze deed dit jaar haar uitgroeistage en naar mijn idee heeft ze dat super goed gedaan. Gisteren na de schoolreis nam ze afscheid van de klas, want de laatste examens staan voor de deur. Om haar te bedanken maakte ik deze cadeautjes:
 
Als eerste een felgekleurde sleutelhanger met een gelukspoppetje. Het gratis haakpatroon van het gelukspoppetje vind je hier.
Als tweede naaide ik een tissue box cover in de vorm van een zeteltje.  Waarschijnlijk ga ik deze op het einde van het schooljaar nog eens maken voor de juf en turnjuf want met al die kleintjes in de klas gaan er heel wat dozen Kleenex door en met deze hoes ziet het er net wat gezelliger uit.

Verder heb ik gezien dat het aantal volgers flink gegroeid is. Welkom allemaal, fijn dat jullie hier gezellig komen kijken!
 
Volgende week komt er weer een gratis patroontje, deze keer iets gebreid en voor de hondjes.
 
Groetjes Daisy

5 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je dat voor de stagejuf hebt gemaakt! Die tissudoos is echt geweldig ❤️

    Fijne dag! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kadootjes, om vrolijk van te worden die hanger! Die tissue-doos is geweldig, een leeg exemplaar kan je zo ook vast als barbie-meubel gebruiken. Ik heb ooit eens één gemaakt met een binnenwerk van hout, dit is een stuk makkelijker! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sleutelhanger is zeer tof gedaan vooral met die felle kleurtjes. De stage-juf zal ongetwijfeld super blij zijn. En natuurlijk die tissue-dozen zijn schitterend.
    Fijn weekend! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zelfgemaakte cadeautjes zijn toch mooi hé bedankt om het patroon met ons te delen .Mijn dochter maakt ook altijd iets voor de juf met haar borduurmachine nog veel haakplezier groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die zelfgemaakte cadeautjes. Die worden vast goed gewaardeerd. De tissuedoos is superleuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen